Question Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί σωστά;
AnswerΕυχαριστούμε που αγοράσατε από τo AOS! Λίγο μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που θα περιλαμβάνει τον αριθμό παραγγελίας και μια σύνοψη των προϊόντων που αγοράσατε. Εάν δεν λάβετε το email επιβεβαίωσης μέσα σε 24 ώρες από την αγορά, πιθανότατα υπάρχει κάποιο σφάλμα στη διεύθυνση email που δώσατε ή η παραγγελία σας απορρίφθηκε ή ακυρώθηκε για κάποιο λόγο. Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο customercare@aosconcept.webflow.gr.
Question Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό προσφοράς / έκπτωσης;
AnswerΜπορείτε να εισάγετε τον κωδικό προσφοράς / έκπτωσης (βεβαιωθείτε ότι τον γράφετε ακριβώς όπως εμφανίζεται) πριν επιβεβαιώσετε την παραγγελία και κάνετε την πληρωμή. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένας κωδικός προσφοράς κάθε φορά. Οι κωδικοί δεν ισχύουν για προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό. Εάν διαβάζετε αυτό το μήνυμα, θα χαρείτε να μάθετε ότι έχουμε έναν κωδικό έκπτωσης 10% που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην πρώτη σας αγορά. Μπορείτε επίσης να τον εφαρμόσετε αν δεν τον έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ πριν. Ο κωδικός είναι:
Question Πώς μπορώ να δω την πορεία της παραγγελίας μου;
AnswerΜετά την αγορά σας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τον κωδικό παρακολούθησης της παραγγελίας σας. Μπορείτε να μπείτε στην ιστόσελίδα του μεταφορέα, και να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό παρακολούθησης για να ενημερωθείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας. Αν δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης παρακαλώ ελέγξτε και στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα. Αν δεν το βρίσκετε ούτε εκεί, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο customercare@aosconcept.webflow.gr.

Question Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την παραγγελία μου. Τί μπορώ να κάνω;
AnswerΜην ανησυχείτε! Για ζητήματα που σχετίζονται με αγορές, όπως: κατάσταση παραγγελίας, αλλαγές στη διεύθυνση παράδοσης, σφάλματα κατά την υποβολή της παραγγελίας, λανθασμένα προϊόντα, ελαττωματικά αντικείμενα, μερικές παραδόσεις κ.λπ., παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο customercare@aosconcept.webflow.gr.  και αναφέρετε το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Question Πότε θα λάβω την παραγγελία μου;
AnswerΘα πρέπει να λάβετε την παραγγελία σας εντός 1-3 ημερών. Τα έξοδα αποστολής είναι σταθερά  και υπολογίζονται ως εξής: για την Ελλάδα €4-€6 και οι παραδόσεις γίνονται μέσω ταχυμεταφορών, για την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι €20, και για τον υπόλοιπο κόσμο €15-€30 ανάλογα με την τοποθεσία. Καμιά φορά είναι πιθανό, κάποιες παραγγελίες να καθυστερήσουν στο τελωνείο, γεγονός που αυξάνει τον χρόνο παράδοσης. Αν συμβεί αυτό, επικοινωνήστε μαζί μας στο customercare@aosconcept.webflow.gr.

** Παρακαλούμε σημειώστε ότι η εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης υπολογίζεται μόλις τα προϊόντα φύγουν από την αποθήκη μας (θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης αποστολής με τις λεπτομέρειες παρακολούθησης την ημέρα αυτή). Τα διαθέσιμα είδη αποστέλλονται περίπου 1-2 εργάσιμες ημέρες μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας.